We h8 v8s....lol j/k


    pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Share
    avatar
    integra2000

    Posts : 58
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : waco/ arlington

    pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by integra2000 on Sat Jun 13, 2009 4:02 am

    avatar
    thecat512

    Posts : 108
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : The.Great.State.Of.TeXaS

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by thecat512 on Sat Jun 13, 2009 5:38 am

    got pics?
    avatar
    integra2000

    Posts : 58
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : waco/ arlington

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by integra2000 on Sat Jun 13, 2009 10:50 pm

    yeah i got pic but just don't know how to put them on the forum i tryed for like 20 min
    avatar
    Black_Crook

    Posts : 1934
    Join date : 2009-06-06
    Age : 117

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by Black_Crook on Sat Jun 13, 2009 11:15 pm

    email me the pic and i'll put it up.

    racing_kid_05@yahoo.com


    _________________
    avatar
    thecat512

    Posts : 108
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : The.Great.State.Of.TeXaS

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by thecat512 on Sun Jun 14, 2009 6:11 am

    yea bro i really need a new deck. my stock one fucked up on me, and i dont wanna take it out to get a serial number, when i can just put in a better one.
    would u consider like 100 for it?
    avatar
    integra2000

    Posts : 58
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : waco/ arlington

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by integra2000 on Mon Jun 15, 2009 4:08 am

    how about 110 cause the i pod connection cost me alone basicly 80 and the i don't no how much the deck is worth but i works awesome. the only reason i'm selling it is cuz i bought my homeboys 7 inch in dash so. but yeah i'll send pics to mario so he can post them tomorrow but it well be in the after noon cuz i don't get off till 1
    avatar
    thecat512

    Posts : 108
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : The.Great.State.Of.TeXaS

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by thecat512 on Mon Jun 15, 2009 5:07 am

    bet thats wats up. shit idk when ill have all the money but ill let u know. if someone else wants it by all means get ur money. but if not then ill take it off ur hands.

    yea get the pics to Mario when ever possible. im not in that big of a rush.
    avatar
    integra2000

    Posts : 58
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : waco/ arlington

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by integra2000 on Mon Jun 15, 2009 5:48 am

    ight bro
    avatar
    thecat512

    Posts : 108
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : The.Great.State.Of.TeXaS

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by thecat512 on Thu Jun 18, 2009 8:39 am

    yo were u able to get some pics?
    avatar
    integra2000

    Posts : 58
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : waco/ arlington

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by integra2000 on Thu Jun 18, 2009 7:19 pm

    yea sorry i just been a lil busy my job is pissing me off and having to get ready for other stuff. but i'll have them up
    avatar
    EuroSkank

    Posts : 1269
    Join date : 2009-06-07

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by EuroSkank on Fri Jun 19, 2009 6:29 am

    integra2000 wrote:yea sorry i just been a lil busy my job is pissing me off and having to get ready for other stuff. but i'll have them up
    What bitch you aint got no job!!!!!!!!! Your tommy from martin except not as cool Very Happy
    avatar
    thecat512

    Posts : 108
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : The.Great.State.Of.TeXaS

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by thecat512 on Fri Jun 19, 2009 9:05 am

    integra2000 wrote:yea sorry i just been a lil busy my job is pissing me off and having to get ready for other stuff. but i'll have them up
    well thats kool cause i dont got the money yet lol.
    avatar
    integra2000

    Posts : 58
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : waco/ arlington

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by integra2000 on Fri Jun 19, 2009 7:52 pm

    who the fuck is thestig
    avatar
    Black_Crook

    Posts : 1934
    Join date : 2009-06-06
    Age : 117

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by Black_Crook on Fri Jun 19, 2009 8:16 pm

    integra2000 wrote:who the fuck is thestig

    keith..why?


    _________________
    avatar
    integra2000

    Posts : 58
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : waco/ arlington

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by integra2000 on Fri Jun 19, 2009 11:16 pm

    jus wondering who was walking shit but know i no lol
    avatar
    EuroSkank

    Posts : 1269
    Join date : 2009-06-07

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by EuroSkank on Sat Jun 20, 2009 1:08 am

    integra2000 wrote:jus wondering who was walking shit but know i no lol
    Why is your grammar so fucking horrible you dumb rat Question
    avatar
    integra2000

    Posts : 58
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : waco/ arlington

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by integra2000 on Sat Jun 20, 2009 1:37 am

    shut the hell up i was in a hurry
    avatar
    EuroSkank

    Posts : 1269
    Join date : 2009-06-07

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by EuroSkank on Sat Jun 20, 2009 6:59 am

    integra2000 wrote:shut the hell up i was in a hurry
    Just like a virgin always in a hurry loooooooooooooooooool
    avatar
    Black_Crook

    Posts : 1934
    Join date : 2009-06-06
    Age : 117

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by Black_Crook on Sat Jun 20, 2009 8:44 am

    LMAO!!!! Laughing


    _________________
    avatar
    sc2fan/scteg

    Posts : 1141
    Join date : 2009-06-06
    Age : 35
    Location : waco

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by sc2fan/scteg on Sat Jun 20, 2009 2:06 pm

    thestig wrote:
    integra2000 wrote:shut the hell up i was in a hurry
    Just like a virgin always in a hurry loooooooooooooooooool
    lol......funny as hell.....
    avatar
    thecat512

    Posts : 108
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : The.Great.State.Of.TeXaS

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by thecat512 on Tue Jun 23, 2009 6:07 am

    yo got any pics yet bro?
    avatar
    Daniel254

    Posts : 126
    Join date : 2009-06-08
    Age : 24
    Location : Waco

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by Daniel254 on Thu Jun 25, 2009 3:11 am

    thestig wrote:
    integra2000 wrote:yea sorry i just been a lil busy my job is pissing me off and having to get ready for other stuff. but i'll have them up
    What bitch you aint got no job!!!!!!!!! Your tommy from martin except not as cool Very Happy
    LOL!!! Laughing

    Sponsored content

    Re: pioneer stero for sale with ipod attachment $120

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Oct 23, 2017 11:31 am