We h8 v8s....lol j/k


    Random Honda crap for sale

    Share

    Jimmy O.

    Posts : 11
    Join date : 2010-07-24
    Age : 29
    Location : Waco

    Random Honda crap for sale

    Post by Jimmy O. on Wed Aug 04, 2010 1:49 am

    Da Integra rear hatch w/out spolier no holes blue in color with glass -50
    Da integra hood few dents useable-5
    Da integra jdm horn button says integra instead of Acura one only fits 90-91 wheels-15
    VSM oem ek hatch spoiler-20
    Stock eg hatch spoiler primered-10
    Stock Crx si exhaust system-20
    Aftermarket Crx axle back exhaust-10
    Beige da seats no rips or tears perfect for re-cover-10
    Da LS-s rear seats-5
    D16z6 head just the head-40
    Obd1 virgin manual p75 ecu-75
    PR4 obd0 ecu manual-25
    Pm6 ecu x2-15 ea
    Pm5 ecu x2-5 ea
    B-series turbo manis one xs power the other is homeade -10 for them both
    Da cat converter-25
    Da integra armrests x2 -40 for both
    Crx rear bumper cover-5
    Da Integra door cards x4-5 for them all
    88 Crx si driver door card-5
    Da integra rear plastics black-5
    Crx front t-bracket-10
    B series rear engine bracket-5
    92-93 integra bumper lenses-10
    Dsm side mount intercooler-10
    Rear wiper plug for eg oem new in the bag-10
    B7 engine timing covers-5 for all
    And other misc d series stuff just ask

    Text254-366-5583


    Last edited by Jimmy O. on Wed Aug 11, 2010 8:51 pm; edited 1 time in total

    Jimmy O.

    Posts : 11
    Join date : 2010-07-24
    Age : 29
    Location : Waco

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Jimmy O. on Thu Aug 05, 2010 1:22 pm

    Turbo manis r sold
    avatar
    Black_Crook

    Posts : 1934
    Join date : 2009-06-06
    Age : 117

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Black_Crook on Thu Aug 05, 2010 11:06 pm

    i need a eg hood..know anyone?


    _________________

    Jimmy O.

    Posts : 11
    Join date : 2010-07-24
    Age : 29
    Location : Waco

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Jimmy O. on Fri Aug 06, 2010 2:27 am

    cody (from discount tire) used to have one i dunno if he still does i doubt it

    edit just get a cf hood your rich....right lol!
    avatar
    Black_Crook

    Posts : 1934
    Join date : 2009-06-06
    Age : 117

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Black_Crook on Fri Aug 06, 2010 2:48 am

    HAHA.. na man im poor and i need a job..lol


    _________________
    avatar
    Mr. S2000

    Posts : 368
    Join date : 2010-05-03
    Location : Waco,TX

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Mr. S2000 on Fri Aug 06, 2010 6:18 am

    well.. i had codys old hood. yup get a cf your rich haha

    Jimmy O.

    Posts : 11
    Join date : 2010-07-24
    Age : 29
    Location : Waco

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Jimmy O. on Fri Aug 06, 2010 10:54 pm

    What about dylans cf hood?

    Also have a 88 Crx Si shell clean body I have no title it's not jacked I ran the vin it's clean and clear have keys in hand
    -comes with tranny
    -new front end parts (all of them)
    -es poly bushings un-installed
    -brand new oem latch for hatch
    -complete uncut mpfi engine harness
    -new brake master cylinder
    -Has 90% of the interior just missing the dividing wall
    Asking 500 obo
    Also have a tanabe medallion touring exhuast for it I paid almost 6 bills for it really nice less than 100 miles on it will take 700 for both

    It's a project car and I would rather use the money to buy me a scooter lol
    avatar
    Mr. S2000

    Posts : 368
    Join date : 2010-05-03
    Location : Waco,TX

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Mr. S2000 on Fri Aug 06, 2010 11:39 pm

    its in NORTH CAROLINA go get it lol
    avatar
    16 Bit Lolitas
    Admin

    Posts : 1625
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : Nürburg, Germany

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by 16 Bit Lolitas on Fri Aug 13, 2010 6:18 am

    Mofo sold Lil Mike a fucked up turbo mani! Well two, because one was homemade LOL


    _________________
    Things and such.
    avatar
    Mr. S2000

    Posts : 368
    Join date : 2010-05-03
    Location : Waco,TX

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Mr. S2000 on Fri Aug 13, 2010 7:24 am

    im pretty sure.. if he thought they were f'ed up he wouldn't have bought them?? and yes 1 was home made lol

    Jimmy O.

    Posts : 11
    Join date : 2010-07-24
    Age : 29
    Location : Waco

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Jimmy O. on Fri Aug 13, 2010 4:27 pm

    WTF do u expect for 10 bux new ones r like 100 for off brand
    avatar
    16 Bit Lolitas
    Admin

    Posts : 1625
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : Nürburg, Germany

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by 16 Bit Lolitas on Fri Aug 13, 2010 11:45 pm

    ...OG.EG... wrote:im pretty sure.. if he thought they were f'ed up he wouldn't have bought them?? and yes 1 was home made lol
    No one asked you.


    _________________
    Things and such.
    avatar
    Nothing But SX

    Posts : 1334
    Join date : 2009-06-12
    Age : 30
    Location : Waco

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Nothing But SX on Fri Aug 13, 2010 11:47 pm

    ^^^^ stay on topic! Razz if you wanna discuss other shit use pm's

    Thanks Adam

    Sponsored content

    Re: Random Honda crap for sale

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Thu Aug 24, 2017 8:51 am