We h8 v8s....lol j/k


    jacket/hoody/zip up

    Share

    tha*baconator

    Posts : 17
    Join date : 2009-11-13

    jacket/hoody/zip up

    Post by tha*baconator on Mon Nov 23, 2009 4:10 am

    for sale;for free: pick up in south waco, blue aeropostale zip up hoody, sum skank left it here at my place, any takers let the bacon know! the skank smoked cigs..so it might need a wash,lol pig
    avatar
    16 Bit Lolitas
    Admin

    Posts : 1625
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : Nürburg, Germany

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by 16 Bit Lolitas on Mon Nov 23, 2009 6:08 am

    You son of a bitch...


    _________________
    Things and such.

    tha*baconator

    Posts : 17
    Join date : 2009-11-13

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by tha*baconator on Mon Nov 23, 2009 7:22 am

    muahahaha lolz
    avatar
    EuroSkank

    Posts : 1269
    Join date : 2009-06-07

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by EuroSkank on Mon Nov 23, 2009 1:43 pm

    Oh yeah I know which one your talking about, hellsyeah give that bitch away


    _________________
    "Gather 'round lords and ladies. I have a tale of epic highs and dangerous lows. It begins with my journey to the bordering kingdom of Costco where I was looking for the finest of finery their people had to offer.
    Upon leaving their market place in my carriage, I spied a ruffian assaulting a fellow philistine. One wore the crest of the house of Lycos, the other, the House of Navid. Ancient rivals dating back to the age of dragons. Their swords clashed, children screamed, and thatch-roof cottages burned. Even their very shadows were locked in combat. The lighter fellow succumbed to the might of the moor of the House of Navid. His blows were just. His skills were unmatched.
    I wished to help the man from the House of Lycos but my fencing was not on par to that of the moor. It is my wish no one ever crosses his path. The events that transpired today will fuel the war of the Houses."
    avatar
    16 Bit Lolitas
    Admin

    Posts : 1625
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : Nürburg, Germany

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by 16 Bit Lolitas on Mon Nov 23, 2009 5:07 pm

    Oh yeah?


    _________________
    Things and such.

    Guest
    Guest

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by Guest on Tue Nov 24, 2009 5:48 am

    i need a clean up rag for after i have nasty, sweaty, drunk sex with sluts. i might be interested...
    avatar
    16 Bit Lolitas
    Admin

    Posts : 1625
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : Nürburg, Germany

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by 16 Bit Lolitas on Tue Nov 24, 2009 6:18 am

    Sold to me...


    _________________
    Things and such.
    avatar
    Nothing But SX

    Posts : 1334
    Join date : 2009-06-12
    Age : 30
    Location : Waco

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by Nothing But SX on Tue Nov 24, 2009 6:58 am

    luis wants to sniff it while he wacks off Laughing
    avatar
    16 Bit Lolitas
    Admin

    Posts : 1625
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : Nürburg, Germany

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by 16 Bit Lolitas on Tue Nov 24, 2009 7:18 am

    BoWsEr wrote:luis wants to sniff it while he wacks off Laughing
    Why would I wack off to my own zip up? Or why would anyone for that matter? Your sick.


    _________________
    Things and such.

    Guest
    Guest

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by Guest on Tue Nov 24, 2009 7:19 am

    Arnej wrote:Sold to me...

    damn! guess ill just have to use Mario's jacket he left in my car. lol
    avatar
    16 Bit Lolitas
    Admin

    Posts : 1625
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : Nürburg, Germany

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by 16 Bit Lolitas on Tue Nov 24, 2009 7:34 am

    SlOtH wrote:
    Arnej wrote:Sold to me...

    damn! guess ill just have to use Mario's jacket he left in my car. lol
    Yeah that's shit from Nigeria so you know it'll last!


    _________________
    Things and such.
    avatar
    Black_Crook

    Posts : 1934
    Join date : 2009-06-06
    Age : 117

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by Black_Crook on Tue Nov 24, 2009 10:00 am

    Arnej wrote:
    SlOtH wrote:
    Arnej wrote:Sold to me...

    damn! guess ill just have to use Mario's jacket he left in my car. lol
    Yeah that's shit from Nigeria so you know it'll last!

    na it aint no bonk ass aeropaostal w/e the fuck fake shit you have..


    _________________
    avatar
    16 Bit Lolitas
    Admin

    Posts : 1625
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : Nürburg, Germany

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by 16 Bit Lolitas on Tue Nov 24, 2009 5:46 pm

    King Koopa wrote:
    Arnej wrote:
    SlOtH wrote:
    Arnej wrote:Sold to me...

    damn! guess ill just have to use Mario's jacket he left in my car. lol
    Yeah that's shit from Nigeria so you know it'll last!

    na it aint no bonk ass aeropaostal w/e the fuck fake shit you have..

    What you talkin' bout...you made it as a child for me...in a swear shop... What a Face


    _________________
    Things and such.
    avatar
    sc2fan/scteg

    Posts : 1141
    Join date : 2009-06-06
    Age : 35
    Location : waco

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by sc2fan/scteg on Wed Nov 25, 2009 3:04 am

    SlOtH wrote:i need a clean up rag for after i have nasty, sweaty, drunk sex with sluts. i might be interested...
    lmao!

    Guest
    Guest

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by Guest on Wed Nov 25, 2009 5:44 am

    Arnej wrote:
    King Koopa wrote:
    Arnej wrote:
    SlOtH wrote:
    Arnej wrote:Sold to me...

    damn! guess ill just have to use Mario's jacket he left in my car. lol
    Yeah that's shit from Nigeria so you know it'll last!

    na it aint no bonk ass aeropaostal w/e the fuck fake shit you have..

    What you talkin' bout...you made it as a child for me...in a swear shop... What a Face

    swear shop aye... is that anything like a sweat shop? lol
    avatar
    16 Bit Lolitas
    Admin

    Posts : 1625
    Join date : 2009-06-07
    Age : 29
    Location : Nürburg, Germany

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by 16 Bit Lolitas on Wed Nov 25, 2009 9:49 am

    SlOtH wrote:
    Arnej wrote:
    King Koopa wrote:
    Arnej wrote:
    SlOtH wrote:
    Arnej wrote:Sold to me...

    damn! guess ill just have to use Mario's jacket he left in my car. lol
    Yeah that's shit from Nigeria so you know it'll last!

    na it aint no bonk ass aeropaostal w/e the fuck fake shit you have..

    What you talkin' bout...you made it as a child for me...in a swear shop... What a Face

    swear shop aye... is that anything like a sweat shop? lol

    Yea but it's for lil' nigger kids.


    _________________
    Things and such.
    avatar
    EuroSkank

    Posts : 1269
    Join date : 2009-06-07

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by EuroSkank on Wed Nov 25, 2009 2:34 pm

    LOL


    _________________
    "Gather 'round lords and ladies. I have a tale of epic highs and dangerous lows. It begins with my journey to the bordering kingdom of Costco where I was looking for the finest of finery their people had to offer.
    Upon leaving their market place in my carriage, I spied a ruffian assaulting a fellow philistine. One wore the crest of the house of Lycos, the other, the House of Navid. Ancient rivals dating back to the age of dragons. Their swords clashed, children screamed, and thatch-roof cottages burned. Even their very shadows were locked in combat. The lighter fellow succumbed to the might of the moor of the House of Navid. His blows were just. His skills were unmatched.
    I wished to help the man from the House of Lycos but my fencing was not on par to that of the moor. It is my wish no one ever crosses his path. The events that transpired today will fuel the war of the Houses."
    avatar
    Black_Crook

    Posts : 1934
    Join date : 2009-06-06
    Age : 117

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by Black_Crook on Thu Nov 26, 2009 5:21 am

    Arnej wrote:
    SlOtH wrote:
    Arnej wrote:
    King Koopa wrote:
    Arnej wrote:
    SlOtH wrote:
    Arnej wrote:Sold to me...

    damn! guess ill just have to use Mario's jacket he left in my car. lol
    Yeah that's shit from Nigeria so you know it'll last!

    na it aint no bonk ass aeropaostal w/e the fuck fake shit you have..

    What you talkin' bout...you made it as a child for me...in a swear shop... What a Face

    swear shop aye... is that anything like a sweat shop? lol

    Yea but it's for lil' nigger kids.

    LMAO! you actually made me laugh on that one!!


    _________________

    Guest
    Guest

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by Guest on Thu Nov 26, 2009 7:20 am

    LMAO!

    Sponsored content

    Re: jacket/hoody/zip up

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sat Aug 19, 2017 1:51 am